Уроки 1-2 -3 Художня література як вид мистецтва. Розвиток літератури 70-90 років ХІХ століття детальніше
Урок 4 Іван Нечуй-Левицький. Біографія детальніше
Урок 5-6 "Кайдашева сім'я"детальніше
Урок Іван Франко Збірка "З вершин і низин"детальніше
Календарно-тематичне
планування для 10-го класу
(профільний
рівень, 4 години у тиждень)
ІІ семестр
Пор.
№
|
Дата
|
Зміст
програмового матеріалу
|
Примітки
|
Література
кінця ХІХ - початку ХХ ст.
|
|||
65
|
22.01
|
Національно-визвольний
рух в Україні на початку ХХ ст. та його вплив на літературний процес. Початок
нового етапу в розвитку новітньої української літератури.
|
|
66
|
22.01
|
Новаторські
шукання в поезії. «Молодомузівці» та зародження українського модернізму.
|
|
67
|
23.01
|
Михайло
Коцюбинський. Життєвий і творчий шлях. Михайло Ко- цюбинський-новеліст.
Ранній період творчості.
|
|
68
|
23.01
|
Новелістична
акварель «На камені». Майстерність художньої деталі та зорових образів.
Своєрідність композиції. Образи Алі та Фатьми.
ТЛ:
новела, психологічна новела.
|
|
69
|
25.01
|
Майстерність
психологічного аналізу внутрішнього світу людини у новелі «Цвіт яблуні».
|
|
70
|
25.01
|
Лірико-психологічна
новела «Іпїегтегго». Автобіографічна основа твору. Оригінальність жанру,
своєрідність композиції, смисл назви. ТЛ: імпресіонізм.
|
|
71
|
29.01
|
Майстерність
зображення картин природи у творі. Психологічно переконливе розкриття
внутрішнього світу людини. Символічні звукові і світлові образи, ускладнені
метафори.
|
|
72
|
29.01
|
Останні
новели М. Коцюбинського («Хвала життю!», «На острові»), вираження в них
оптимістичної віри в торжество життя на землі.
|
|
73
|
01.02
|
Повість
«Fаta mогgапа», висвітлення в ній
проблеми людини і землі.
|
|
74
|
01.02
|
Повість
«Тіні забутих предків». Фольклорно-етнографічна основа твору, її романтичний
характер.
|
|
75
|
05.02
|
Поетичне
змалювання в повісті кохання Івана та Марічки, невмирущості їхніх почуттів
та трагічної долі як наслідок суперечності між мрією та дійсністю.
|
|
76
|
05.02
|
Урок мовленнєвого розвитку. Твір "Краса кохання у повісті М.Коцюбинського «Тіні забутих
предків».
|
|
77
|
08.02
|
Використання
імпресіоністських та символічних засобів зображення дійсності, світу людини
у зв’язку зі світом природи.
|
|
78
|
08.02
|
Особливості
стилю прози М. Коцюбинського, її новаторство, місце в українській і світовій
літературах. Вшанування пам’яті письменника.
|
|
79
|
12.02
|
Контрольна робота.
Творчість М. Коцюбинського (комбіновані завдання).
|
|
80
|
12.02
|
Ольга
Кобилянська. Життєвий і творчий шлях буковинської письменниці.
|
|
81
|
15.02
|
Своєрідність
новел письменниці. Майстерне змалювання картин природи, виступ на її захист
(«Битва»).
|
|
82
|
15.02
|
Романтичне
змалювання дійсності, гімн високим людським почуттям (повість «В неділю рано
зілля копала...»).
|
|
83
|
19.02
|
Образи
нових жінок-інтелектуалок: Софії, Марти, Ганнусі у новелі <^аІзе
теІапоНоІідие». Глибоке відтворення внутрішнього світу героїнь через мелодію
вальсу.
ТЛ:
взаємопроникнення літературних родів та жанрів (використання засобів лірики
та драми в епічному творі).
|
|
84
|
19.02
|
Ідея
емансипації жінки у творчості О. Кобилянської, образи Олени та Наталії
(«Людина», «Царівна»).
|
|
85
|
22.02
|
Соціально-психологічна
повість «Земля». Глибоке психологічне трактування в ній проблем.
|
|
86
|
22.02
|
Трагічна
історія родини Федорчуків - новітня інтерпретація християнського мотиву
братовбивства. Михайло й Сава - протилежні психологічні типи. Сава та Рахіра
- уособлення духовної деградації.
|
|
87
|
26.02
|
Марійка
та Івоніка - втілення цінностей народної моралі. Трагедія шляхетної, чутливої
душі в жорстоких обставинах тогочасного сільського життя (образ Анни).
|
|
88
|
26.02
|
Урок мовленнєвого розвитку.
Складання цитатних характеристик головних героїв повісті «Земля».
|
|
89
|
29.02
|
Василь
Стефаник. Життєвий і творчий шлях неперевершеного но- веліста-новатора в
українській літературі.
|
|
90
|
29.02
|
Новела
«Новина», її ідейний зміст. Образ Гриця Летючого. Пейзажі, художні деталі,
портретні характеристики дітей, глибокий психологізм новели.
ТЛ:
поезія в прозі.
|
|
91
|
04.03
|
Новела
«Камінний хрест». Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості.
ТЛ:
експресіонізм.
|
|
92
|
04.03
|
Ідея
нерозривної єдності Івана Дідуха з полем, рідною землею. Художні деталі у
творі. Символічний смисл назви новели.
|
|
93
|
11.03
|
Творчість
В. Стефаника другого періоду (збірка «Земля»), її антивоєнне спрямування,
гуманістичний та патріотичний пафос, зображення наростання національно-
визвольного руху в Галичині, боротьби Січових стрільців за незалежну соборну
Україну («Марія», «Сини»).
|
|
94
|
11.03
|
Новела
«Марія». Майстерне зображення в ній внутрішнього світу матері-патріотки.
Вшанування пам’яті письменника.
|
|
95
|
14.03
|
Контрольна робота.
Творчість О. Кобилянської та В. Стефаника (комбіновані завдання).
|
|
96
|
14.03
|
Леся
Українка. Життєвий і творчий шлях письменниці . ТЛ:неоромантизм. Збірка
поезій
«На крилах пісень»,
її місце в літературі. Вірш «Сопіга
зрет зрего!». Символічність, романтичні образи.
|
Вивчити напам’ять.
|
97
|
18.03
|
Громадянські
мотиви у поезії «І все-таки до тебе думка лине...», вираження у ній
співчуття патріотки до страждань свого народу.
|
|
98
|
18.03
|
Вірш
«І ти колись боролась, мов Ізраїль...». Використання в ньому біблійних
мотивів і образів, порівняння з долею України. Актуальність поезії.
|
|
99
|
21.03
|
Пейзажна
лірика Лесі Українки. Оригінальність ритмомелодики й образотворчих засобів у
вірші «Хвиля». Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і
слухала весну». Поезія в прозі «Твої листи завжди пахнуть зов’ялими
трояндами.».
|
|
100
|
21.03
|
Ідея
невмирущості справжнього кохання, засоби психологічної характеристики настрою
ліричного героя у віршах «Все-все покинуть, до тебе полинуть.», «Уста
говорять: “Він навіки згинув!”», «Квіток, квіток.».
|
|
101
|
25.03
|
Поєднання
патріотичних мотивів зі співчуттям до болю інших народів у поезії «Дим».
Майстерність у володінні білим віршем. Філософська лірика («То Ье ог поt tо Ье?..»).
ТЛ:
білий вірш.
|
|
102
|
25.03
|
«Бояриня»,
історична основа драматичної поеми. ТЛ: драматична поема.
|
|
103
|
04.04
|
Майстерність
відображення страждання патріотки-українки Оксани в боярській Москві.
|
|
104
|
04.04
|
Драматична
поема «Одержима», її біблійна основа.
|
|
105
|
08.04
|
Утвердження
високої одержимості духу ліричної героїні в особі Міріам.
|
|
106
|
08.04
|
«Лісова
пісня» - шедевр світової драматургії. Оригінальність жанру.
Фольклорно-міфологічна форма сюжету. Особливості композиції. Проблематика.
ТЛ:
драма-феєрія.
|
Вивчити
напам’ять
останній
монолог
Мавки.
|
107
|
11.04
|
Символічність
образів Мавки і дядька Лева - уособлення духовності і краси. Мати Лукаша і
Килина - антиподи головної героїні Мавки. Роздвоєність душі Лукаша. Природа і
людина у творі.
|
|
108
|
11.04
|
Конфлікт
між буденним життям і високими пориваннями душі людини, дійсністю і мрією.
Художні особливості драми-феєрії. Особливості неоромантизму Лесі Українки.
|
|
109
|
15.04
|
Урок позакласного читання.
Леся Українка. «Кассандра».
|
|
110
|
15.04
|
Контрольна робота.
Творчість Лесі Українки (комбіновані завдання).
|
|
111
|
18.04
|
Микола
Вороний. Життєвий і творчий шлях. Вірш «Іванові Франкові», заклик рівнятися
на модерністські течії в новій літературі, на багатогранну поезію, що
підносить красу в житті.
ТЛ:
символізм. Пейзажна лірика М. Вороного. Вірш «Блакитна Панна», неоромантичне
змалювання природи.
|
Вивчити напам’ять.
|
112
|
18.04
|
Інтимна
лірика поета, відображення в ній краси і багатства почуттів ліричного героя
(«Ти не любиш мене»). Уславлення безкорисливої материнської любові
(«Легенда»).
|
|
113
|
22.04
|
Вірш
«Інфанта» написаний у дусі символізму. Мотив самотності в земному житті.
Поема «Євшан-зілля», її патріотичний зміст, проблема історичної пам’яті у
творі (узагальнювальне
повторення). Новаторство М.Вороного в українській
поезії.
|
|
114
|
22.04
|
Урок виразного читання.
Декламування напам’ять позапрограмових поезій М. Вороного.
|
|
115
|
25.04
|
Олександр
Олесь. Життя і творчість митця.
Збірка
поезій «З журбою радість обнялась» як ліричний документ епохи. Вірш «О слово
рідне! Орле скутий!..» Експресивне висловлювання патріотичних почуттів,
любові до рідного слова та осудження тих, хто його цурається.
|
Вивчити напам’ять одну з поезій (на вибір).
|
116
|
25.04
|
Алегоричний
образ народного співця як лебедя - символу незнищенності української нації
(«Лебідь»). Віра у щасливе майбутнє народу, його соціальне і національне
визволення («Яка краса: відродження країни!..»).
|
|
117
|
06.05
|
«Чари
ночі» - шедевр інтимної лірики Олеся. Майстерність у відтворенні настрою і
почуттів. Ностальгія за рідним краєм («О принесіть як не надію...»).
|
|
118
|
06.05
|
Символізм
драматичного етюду «По дорозі в Казку». Дорога в Казку - символ духовних
поривань людини до кращого життя. Проблема поводиря і маси. Лідер - духовно
сильна особистість.
ТЛ:
драматичний етюд.
|
|
119
|
13.05
|
Контрольна робота.
Письмовий твір на одну з тем: «Образ України в поезії Олександра Олеся»,
«Трагедія серця Олександра Олеся», «Філософія життя у творах Володимира
Винниченка».
|
|
120
|
13.05
|
Володимир
Винниченко. Життєвий і творчий шлях письменника.
|
|
121
|
16.05
|
«Момент»
- неореалістична новела про філософські проблеми життя і щастя.
ТЛ:
неореалізм.
|
|
122
|
16.05
|
Образ
Панни як втілення ідеї вічної жіночності, краси.
|
|
123
|
20.05
|
Огляд
романістики письменника: «Сонячна машина», «Слово за тобою, Сталіне!»,
«Записки кирпатого Мефістофеля».
|
|
124
|
20.05
|
Драматичні
твори В. Винниченка, їхнє жанрово-тематичне багатство, художня майстерність
(«Дисгармонія», «Пророк», «Чорна Пантера і Білий Медвідь», «Між двох сил»,
«Гріх» та ін.).
|
|
125
|
17.05
|
Морально-філософські
проблеми у драмі В. Винниченка «Гріх» та їхня актуальність у наш час.
ТЛ:
психологічна драма.
|
|
126
|
18.05
|
Змалювання
трагічної долі Марії Ляшківської, засоби психологічної характеристики
героїні. Інші персонажі п’єси.
|
|
127
|
23.05
|
Контрольна робота.
Творчість М. Вороного, Олександра Олеся, В.Винниченка (комбіновані завдання).
|
|
128
|
23.05
|
Інші
письменники XIX - початку XX ст. Володимир Самійленко - видатний український
лірик, гуморист. Патріотичні мотиви в ліриці («Україна», «Українська мова»).
Сатиричні і гумористичні твори («Патріот Іван»).
|
|
129
|
27.05
|
Реалістичні
картини з життя народу у творах Степана Васильченка («Талант»). Модерністські
шукання поетів (П. Карманський, В. Пачовський, Б. Лепкий).
|
|
130
|
27.05
|
Новаторські
шукання новелістів (М. Черемшина, Л. Мартович, О. Мако- вей та ін.).
Новаторські шукання у драматургії (С. Черкасенко).
|
|
І
семестр
Пор.
№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
Домашнє завдання
|
Вступ
|
|||
1
|
04.09
|
Шляхи пізнання дійсності: науковий і
художній. Художня література як «друга реальність», один із видів мистецтва.
Літературознавство як наука про літературу.
ТЛ:
поняття національного і вселюдського, літературний процес.
|
Вивчити тему за конспектом
|
2
|
04.09
|
Початки літературної творчості народу
(народні обряди, міфи, фольклор). Українська література в контексті розвитку
суспільства певного часу.
|
Кожній групі підготувати визначені завдання
|
3
|
07.09
|
Складні історико-культурні умови
розвитку української літератури у другій половині ХІХ ст.
|
Прочитати повість «Кайдашева сім’я»
|
Літературний
процес 70-90-х років ХІХ ст.
|
|||
4
|
07.09
|
Іван Нечуй-Левицький. Життєвий і
творчий шлях.
|
Вивчити біографію письменника.
|
5
|
11.09
|
«Кайдашева сім’я» - соціально-побутова
повість-хроніка. Реалізм твору, вічна актуальність проблеми батьків і дітей.
Особливості сюжету і композиції.
ТЛ: соціально-побутова повість, повість-хроніка.
Поглиблення поняття про реалізм.
|
«Осуд бездуховності та егоїзму» (письмова творча робота)
|
6
|
11.09
|
Майстерність змалювання характерів
старих Кайдашів (Омелька і Марусі), їхніх синів (Карпа і Лавріна), невісток
(Мотрі й Мелашки). Художні деталі у портретах персонажів, колоритність їхньої
мови.
|
Дослідити звичаї та обряди, які згадуються у повісті
|
7
|
14.09
|
Традиції народного побуту й моралі,
цінності національної етики засобами комічного (гумор, художні тропи). Оцінка
«Кайдашевої сім’ї» Франком.
ТЛ: засоби змалювання комічного.
|
«Князь
Єремія Вишневецький»(прочитати)
|
8
|
14.09
|
Урок мовленнєвого розвитку.
Усний переказ епізоду повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я».
|
|
9
|
18.09
|
Історична повість «Князь Єремія
Вишневецький». Проблематика твору, його патріотичний пафос.
|
|
10
|
18.09
|
Образ Максима Кривоноса у творі. Любов
Єремії до ТодозіСвітай-лихи, її оцінка. Засудження зради Єремії
Вишневецького.
|
Підгот. характеристику
образів Кривоноса й Єремії
|
11
|
21.09
|
Особливості композиції твору. Художня
майстерність. Основні риси стилю митця. Значення творчості письменника,
вшанування його пам’яті.
|
Підг. презентацію «Біографія Панаса Мирного»,
«Творчість»
(в окремих
групах)
|
12
|
21.09
|
Урок позакласного читання.
Іван Нечуй-Левицький. «Старосвітські батюшки та матушки».
|
Прочит.
роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Підгот. до самостійної роботи за творчістю Нечуя-Левицького
|
13
|
25.09
|
Панас Мирний - «перший симфоніст
української прози» (О. Гончар). Життєвий і творчий шлях письменника.
Загальна характеристика його творчості.
|
Скласти хронологічну таблицю, вивч. за стор.39-43
|
14
|
25.09
|
Перший в українській літературі
соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія
його створення, співавторство з Іваном Біликом. Робота над змістом.
ТЛ: епос та його жанри;
соціально-психологічний роман; поглиблення поняття про сюжет і композицію.
|
|
15
|
28.09
|
Складність і суперечливість характеру
Чіпки - головного героя роману, його еволюція від правдошукача до розбійника.
Типове й екстремальне у долі героя.
|
Підготув. характеристику образу Чіпки.Підготуватися до розгляду проблемного питання «Чіпка – бунтар, правдошукач чи злочинець?»
|
16
|
28.09
|
Урок мовленнєвого розвитку.
Складання анкети головного героя роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
|
|
17
|
02.10
|
Люди «соціального дна» у романі. Роздум
над проблемою життєвого вибору персонажів (Чіпки, Грицька, Максима).
|
Підготув. характеристики жіночих образі
|
18
|
02.10
|
Жіночі образи у творі (Мотря, Галя), утвердження
в них народних поглядів на духовне здоров’я людини.
|
Прочитати оповідання Б.Грінченка "Каторжна"
|
19
|
05.10
|
Ідейне спрямування твору, алегоричність
його назви. Художня майстерність (пейзажі, художні деталі, портрети, мовні
достоїнства). Зіставлення особливостей стилю творів І. Нечуя-Левицького та
Панаса Мирного.
ТЛ: індивідуальний стиль письменника.
|
|
20
|
05.10
|
Борис Грінченко. Життєвий і творчий
шлях. Борис Грінченко - великий майстер малих епічних жанрів. Оповідання
«Каторжна», утвердження в ньому прагнення людини до любові, добра. Глибокий
психологізм у розкритті образу Докії.
|
Характерист. образу Докії.
Прочитати оповідання Б.Грінченка "Дзвоник. Повт. тв.Нечуя-Левицького та Панаса Мирного |
21
|
09.10
|
Майстерне відтворення психології
дитячої душі в оповіданні «Дзвоник». Образ головної героїні твору. Огляд
інших творів письменника: дилогія «Серед темної ночі» та «Під тихими
вербами», повість «Сонячний промінь», драма «Степовий гість». Значення
творчості письменника в історії української літератури.
|
|
22
|
09.10
|
Контрольна робота.
Творчість І. Нечуя-Левицького, Панаса Мирного, Б. Грінченка (комбіновані
завдання).
|
|
23
|
12.10
|
Українська драматургія і театр 70-90-х
рр. XIX ст. «Театр корифеїв».
|
|
24
|
12.10
|
Іван Карпенко-Карий. Життєвий і творчий
шлях.
ТЛ: драма, її особливості; жанри
драматичних творів (поглиблено).
|
|
25
|
16.10
|
Комедія «Мартин Боруля», її багаторічне
життя на сцені. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу
Мартина Борулі.
|
|
26
|
16.10
|
Інші образи у п’єсі (Марисі, Степана,
Миколи, Омелька, чиновника Трандальова). Спорідненість п’єси І.
Карпенка-Карого з комедією Ж.-Б. Мольєра «Міщанин-шляхтич».
|
|
27
|
19.10
|
Історична трагедія І. Карпенка-Карого
«Сава Чалий» - одне з вершинних явищ української драматургії XIX ст.
Історична основа твору.
|
|
28
|
19.10
|
Проблематика твору. Сава Чалий -
уособлення трагічної самотності неординарної особистості.
|
|
29
|
23.10
|
Образи Гната Голого, представників
народу, шляхетського стану. Значення творчості І. Карпенка-Карого.
|
|
30
|
23.10
|
Урок позакласного читання.
Іван Карпенко-Карий. «Наймичка».
|
|
31
|
02.11
|
Михайло Старицький. Життєвий і творчий
шлях. Загальна характеристика творчості письменника.
|
Вивч. біографію Старицького
|
32
|
02.11
|
Заклик до молоді як надії на майбутнє
України боротися за щастя народу («До молоді»). Майстерне використання
казково-фантастичних мотивів при змалюванні минулого і сучасного рідного
краю (балада «Гетьман»). Поезія «Виклик», що стала народною піснею (музика
М. Лисенка) як перлина інтимної лірики.
|
Підготув. до аналізу поезій
Прочитати твір "Оборона Буші" |
33
|
06.11
|
Історико-романтична повість «Оборона
Буші», її пригодницький сюжет, драматизм, сценічність, антимілітаристське
спрямування.
|
|
34
|
06.11
|
«Талан» - драма з життя української
інтелігенції, змалювання нелегкої долі акторів.
ТЛ: соціально-побутова драма.
|
Прочитати "Талан", підгот. характеристику образів Лучицької і Квятковської.
Підгот. до КР |
35
|
09.11
|
Марія Заньковецька як прототип образу
Лучицької. Морально-етичні проблеми сім’ї та становище українського театру
за п’єсою.
|
|
36
|
09.11
|
Контрольна робота.
Творчість І. Карпенка-Карого, М. Старицького (комбіновані
завдання).
|
Підготувати в групах розповіді-презентації про українську поезію 70-90-их років ХІХ ст.
|
37
|
13.11
|
Сторінки української поезії 70-90-х рр.
XIX ст. Провідна роль поетичної творчості І.Франка в літературі цього
періоду. Збірка Лесі Українки «На крилах пісень» як нове явище в українській
поезії після Т Шевченка.
|
|
38
|
13.11
|
Павло Грабовський (огляд).
Стисла розповідь про життя поета, який творив у засланні (збірки «Пролісок»,
«З півночі», «Кобза»). Поєднання в поезії високих громадянських мотивів («До
Русі- України») та інтимної лірики («До Н.К.С.», «До матері»).
|
|
39
|
16.11
|
Вірш «Я не співець чудовної природи» як
естетичне кредо письменника. Поетичний цикл «Веснянки», його спорідненість
із «Веснянками» І. Франка.
|
Підгот. художній аналіз віршів Грабовського
|
40
|
16.11
|
Іван Франко. Життєвий і творчий шлях
видатного українського письменника, вченого, громадського діяча.
|
Вивчити біографію Франка, підгот. загальний огляд творчості
|
41
|
20.11
|
Збірка «З вершин і низин» як важливий
етап у розвитку української літератури. Загальне уявлення про її композицію
(основні цикли). Програмний вірш «Гімн» («Замість пролога»).
|
|
42
|
20.11
|
Новаторство поетичного циклу
«Веснянки». Поезія «Гримить! Благодатна пора наступає...». Яскраві тропи,
алітерації, поетичний паралелізм, які увиразнюють алегоричні образи вірша.
Вірш-заклик «Розвивайся ти, високий дубе...», поетичний паралелізм і поетична
антитеза.
ТЛ: поглиблення поняття про ліричні
жанри (сонет, веснянка, гімн, терцини, філософська лірика). Ліричний цикл.
Ліричний герой. Поетичний образ, його різновиди. Віршові розміри (повторення).
|
Вивчитинапам’ять
два вірші (з інтимної та громадянськоїлірики) (на вибір).
|
43
|
23.11
|
Цикл «Вольні сонети», майстерність
автора в опануванні цим жанром. Утвердження в сонетах загальнолюдських
цінностей із творчості великих майстрів епохи Відродження: краси материнства
і вічної жіночності («Сікстинська мадонна»).
|
|
44
|
23.11
|
Поетична збірка «Зів’яле листя». Вірш
«Чого являєшся мені у сні...» - поетична перлина збірки. Оригінальність
тропів, зокрема порівнянь, у змалюванні образу коханої. Поетичне
протиставлення краси дівчини її характерові в поезії «Ой ти, дівчино, з
горіха зерня...». Яскравість поетичних порівнянь у вірші. Роль риторичних
запитань.
|
|
45
|
27.11
|
Поетичний образ нестерпного людського
болю у вірші «Безмежнеє поле в сніжному завою...». Утвердження невмирущості
справжніх людських почуттів, ідеалів кохання у поезії «Хоч ти не будеш
цвіткою цвісти...».
|
|
46
|
27.11
|
Збірка «Мій Ізмарагд». Філософська та
громадянська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією
збірки «Зів’яле листя».
ТЛ: філософська лірика.
|
|
47-48
|
30.11. , 30.11
|
Контрольна робота.
Письмовий твір на одну з тем: «Народна поетика - живлюще джерело інтимної
лірики Івана Франка», «Лірична драма Івана Франка «Зів’яле листя» - перлина
світової інтимної лірики».
|
|
49
|
04.12
|
«Декадент» - поетичне кредо І. Франка.
Полемічний характер вірша. Вираження в ньому життєствердної позиції
ліричного героя митця, думки про високе призначення поета і поезії. Інші
поетичні збірки І. Франка («Із днів журби», «Зетрегїіго»).
|
|
50
|
04.12
|
Урок виразного читання.
Декламування поезій І. Франка.
|
|
51
|
07.12
|
Філософська поема «Мойсей» - одна з
вершин творчості І. Франка. Композиційне та ідейне значення прологу до поеми
як духовного заповіту українському народові.
|
Вивчитинапам’ятьуривок
з прологу до поеми.
|
52
|
07.12
|
Образ Мойсея у поемі, розкриття
складності його характеру. Світове значення поеми, її актуальність.
|
|
53
|
11.12
|
Загальна характеристика прози І.
Франка. Цикл «Бориславські оповідання». Повісті.
|
|
54
|
11.12
|
Новела «Сойчине крило», зображення в
ній жіночої долі в новітній інтерпретації.
|
|
55
|
14.12
|
Повість «Перехресні стежки».
Особливість жанру (соціально-психологічна повість). Змалювання життя і
побуту провінційної інтелігенції.
|
|
56
|
14.12
|
Протиставлення образів Рафаловича і
Стальського, зображення громадської діяльності першого.
|
|
57
|
18.12
|
Трагічна доля Регіни, її нерозділеного
кохання. Феміністичні ідеї у творі.
|
|
58-59
|
18.12., 21.12
|
Драматургія І. Франка.
Соціально-психологічна драма «Украдене щастя». Фольклорна основа твору.
Соціально-психологічний конфлікт у п’єсі.
|
|
60
|
21.12
|
Майстерність зображення трагічної долі
героїв (Анни, Михайла, Миколи). Роздуми над тим, у кого з героїв украдено
щастя. Сценічна історія п’єси.
|
|
61
|
25.12
|
Публіцистична діяльність І. Франка
(стаття «Що таке поступ?»). Літературознавча праця «Із секретів поетичної
творчості». Значення творчості І. Франка. І. Франко - перекладач та дослідник
творів зарубіжної літератури. Вшанування пам’яті митця.
|
|
62
|
25.12
|
Контрольна робота.
Прозова і драматургічна творчість І. Франка (комбіновані
завдання).
|
|
63
|
28.12
|
Урок літератури рідного краю.
Літературні персоналії територіальної громади (проза).
|
|
64
|
28.12
|
Повторення вивченого. Семестрове
оцінювання.
|
|
Перевірено: Заступник директора
з
навчально-виховної роботи
О.Моляща
Немає коментарів:
Дописати коментар