Календарне планування
11 клас Профільний рівень
|
Обов'язкові
види контролю -
|
1 семестр
|
II семестр
|
|
Контрольні
роботи у формі:
|
5
|
6
|
|
· контрольного
класного твору;
·
виконання інших
завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
|
1
|
1
|
|
Уроки
розвитку мовлення (РМ)
|
2
(у + П)
|
2(у+П)
|
|
Уроки
позакласного читання (ПЧ)
|
2
|
2
|
|
Перевірка
зошитів
|
4
|
5
|
|
№
з/п
|
Да-
та
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Примітки
|
|||||
|
|
|
1
семестр
|
|
|||||
|
Українська
література 1920—1930-х років
|
||||||||
|
1
|
02.09
|
Відродження
української літератури у 1920-х
роках. Літературні організації. Літературна дискусія 1925—1928-х
років. Модерністські течії та їх значення. ТЛ: «розстріляне
відродження», авангардизм, соцреалізм
|
|
|||||
|
Поезія
|
||||||||
|
2
|
02.09
|
Потужне
ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних
катаклізмів. Павло
Тичина. Життєвий і творчий шлях
|
|
|||||
|
3
|
05.09
|
Новаторський
характер поезії П. Тичини. «Ви знаєте, як липа шелестить...», збірка «Сонячні
кларнети». «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Подивилась ясно...».
Майстерне володіння верлібром.
ТЛ: вітаїстичність
|
Напам’ять:
вірші
«Арфами, арфами...»,
«О панно
Інно...»
|
|||||
|
4
|
05.09
|
Риси
модернізмуузмалюваннітрагічноїдоліУкраїни в роки громадянської війни.
«Одчиняйте двері...», «Скорбна мати»
|
|
|||||
|
5
|
09.09
|
Художнє
осмислення автором національно-визвольного пробудження народу, радості
українського відродження в ліричній поемі «Золотий гомін». Образи-символи у
вірші «Пам’яті тридцяти».
ТЛ: новаторство, тонічний вірш, поліфонізм
поезії
|
Напам'ять:
вірш
«Пам’яті тридцяти».
|
|||||
|
б
|
09.09
|
Група
київських поетів-неокласиків (М. Зеров, М. Рильський, М. Драй-Хмара, П.
Филипович, О. Бургардт). Різногранний творчий шлях Миколи
Зерова
— лідера
неокласиків. Культурологічна основа збірки «Камена»
|
|
|||||
|
7
|
12.09
|
Мотиви
мимовільного пророцтва, передчуття неминучої смерті. «Чистий четвер». «Київ —
традиція». Філософічність, афористичність його сонетів. Мотиви пошуків
душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, спо- відальність.
ТЛ: філософічність, сонет
|
|
|||||
|
8
|
12.09
|
Максим Рильський. Життєвий
і творчий шлях. Рання творчість. Майстерне змалювання настроїв і почуттів
ліричного героя. «Яблука доспіли, яблука червоні...». Вірш «Коли усе в тумані
життєвому...» як естетичне кредо митця, гімн вічному мистецтву, нетлінності
його витворів
|
Напам’ять: вірш «Пам’яті тридцяти»
|
|||||
|
9
|
16.09
|
Філософічна
сповідальність пейзажної лірики поета. «Запахла осінь в'ялим тютюном...».
Життєствердний пафосузмалюванні природи в образах поезії «Молюсь і вірю.
Вітер грає...». Вітаїстичність настрою, життєлюбство, оптимізм ліричного
героя. «Солодкий світ!»
|
|
|||||
|
10
|
16.09
|
«Троянди й
виноград». Рідна мова — духовне багатство людини. «Мова». Мотиви пошуків
душевної рівноваги, краси в житті
|
|
|||||
|
12
|
19.09
|
Євген Плужник. Життєвий
і творчий шлях. Вірш «Для вас, історики майбутні» — зразок громадянської
лірики поета, вираження свого ставлення до світу. Захоплення красою
навколишнього світу і біль з приводу відсутності душевної гармонії. «Вчись у
природи творчого спокою
|
Напам’ять:
один
із віршів (на вибір)
|
|||||
|
13
|
19.09
|
Космічні
мотиви в поезії, усвідомлення себе часткою космосу. «Ніч... а човен — як
срібний птахі..». Інтимна лірика поета. «Річний пісок слідок ноги твоєї».
Поема «Галілей» — унікальне явище в літературі 20-х
років про болісні роздуми над тогочасною дійсністю.
ТЛ: поглиблення
поняття про ліричного героя
|
|
|||||
|
14
|
24.09
|
Володимир
Свідзинський
—
один з найталановитіших представників високого модернізму, творець
міфософічної поезії. Асоціативні образи- символи у збірці «Вересень»
|
|
|||||
|
15
|
24.09
|
Майстер
ліричної мініатюри. «У рідній моїй стороні...». Тісний зв'язок поезії з
фольклором, міфом, казкові мотиви. «Ти увійшла нечутно, як русалка»
|
|
|||||
|
16
|
26.09
|
Володимир Сосюра. Життєвий
і творчий шлях. Неоромантичне змалювання внутрішнього світу ліричного героя.
«Так ніхто не кохав...». Майстерне поєднання в поезії любові до Вітчизни,
рідної природи і коханої. «Білі акації будуть цвісти...», «Люблю»
|
Напам'ять:
вірш
«Так ніхто не кохав...»
|
|||||
|
17
|
26.09
|
Роздвоєність
душі поета. «Два Володьки». Поема «Розстріляне безсмертя». Автобіографічний
роман «Третя Рота».
ТЛ:
поглиблення поняття про художню образність (поетичний
образ)
|
|
|||||
|
18
|
30.09
|
Контрольна робота (тести). Творчість
П. Тичини, М. Зерова, М. Рильського, Є. Плужника, В. Свідзинського, В. Сосюри
|
|
|||||
|
Проза
|
||||||||
|
19
|
30.09
|
Жанрово-стильове
розмаїття українськоїпрози 1920—1930-х
років. Микола Хвильовий. Життєвий і творчий шлях «основоположника нової
української прози»
|
|
|||||
|
20
|
03.10
|
Новела «Я
(Романтика)». Проблема добра і зла в житті та в душі людини, внутрішнього роздвоєння
людини між гуманізмом і обов'язком. Символічний образ матері у творі
|
|
|||||
|
21
|
03.10
|
Розвиток мовлення . Усний
твір-характеристика персонажа новели «Я (Романтика)»
|
|
|||||
|
22
|
07.10
|
Повість «Іван
Іванович» як сатира на новий радянський побут. Майстерне розкриття психології
«вічного» обивателя. Сатиричні зображувальні засоби. Змалювання образу
сильної, вольової особистості у повісті «Сентиментальна історія». Трагічна
історія створення «Вальдшнепів»
|
|
|||||
|
23
|
07.10
|
Григорій Косинка. Життєвий
і творчий шлях письменника. Новелістична майстерність митця
|
|
|||||
|
24
|
10.10
|
«В
житах» як зразок імпресіоністичної новели. Проблематика твору. ТЛ:
поглиблення поняття про імпресіонізм
|
|
|||||
|
25
|
10.10
|
«Фавст» —
новітня інтерпретація відомого «вічного» образу Фауста із твору Й. В. Гете.
Образ Прокопа Конюшини утворі. Особливості художнього стилю Г. Косинки
|
|
|||||
|
2б
|
24.10
|
Валер'ян
Підмогильний.
Біографічні
дані про письменника — представника інтелектуально-психологічної прози.
Ранні оповідання і повісті.
ТЛ:
екзистенціалізм
|
|
|||||
|
27
|
24.10
|
Роман «Місто»
— взірець української урбаністичної прози. Проблема місто-село в
романі. Світовий мотив підкорення людиною міста, ідея самоствердження,
інтерпретована на національному ґрунті
|
|
|||||
|
28
|
28.10
|
Образ Степана
Радченка, складність і неоднозначність його характеру. Іронічний характер
змалювання.
ТЛ:
маргінальність, психологізм, іронія
|
|
|||||
|
29
|
28.10
|
Жіночі образи
у творі. Перегук твору з найкращими здобутками світової літератури
|
|
|||||
|
30
|
31.10
|
Контрольна робота 2
(тести).
Творчість
М. Хвильового, Г. Косинки, В. Підмогильного
|
|
|||||
|
31
|
31.10
|
Юрій Яновський. Життєвий і
творчий шлях письменника-романтика. Активна участь Ю. Яновського у
становленні українського кіно
|
|
|||||
|
32
|
04.11
|
Роман у
новелах «Вершники» як соцреалістичний твір. Своєрідність композиції і жанру.
Проблематика, романтичне змалювання дійсності. Новела «Подвійне коло».
Проблема розпаду роду, родини як трагедія народу.
ТЛ: роман у
новелах, художній час і простір, умовність зображення. Романтика як пафос і
романтизм, як стильова течія в літературі. Засоби романтичного зображення
|
|
|||||
|
33
|
04.11
|
Новела
«Дитинство» - ідея нетлінної вартості національних основ буття, спадковості
поколінь, духовної пам'яті. Новела «Шаланда в морі», утвердження в ній
високих загальнолюдських ідеалів кохання і вірності, відданості своєму
громадському обов'язку (Мусій Половець, Половчиха). Особливості стилю Ю.
Яновського
|
|
|||||
|
34
|
07.11
|
Остап Вишня. Життєвий
і творчий шлях одного з найвидатніших українських письменників-гумористів.
«Моя автобіографія» як оригінальний жанр, гумористична розповідь про своє
життя і літературну творчість
|
|
|||||
|
35
|
07.11
|
Гумореска
«Чухраїнці», гумористичне висміювання в ній деяких негативних рис української
ментальності. Гуморески «Як варити і їсти суп із дикої качки», «Сом».
Зображення в них комічних життєвих ситуацій, мальовничих картин природи.
Глибокий ліризм розповіді, тонка іронія. Особливості стилю письменника
|
|
|||||
|
Драматургія
|
||||||||
|
36
|
11.11
|
Українська
драматургія 1920—1930-х
років. Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський
театр ім. 1. Франка)
|
|
|||||
|
37
|
11.11
|
Микола Куліш. Життєвий
і творчий шлях драматурга-новатора, його творча співпраця з режисером
модерного українського театру Лесем Курбасом. Огляд його драматичних творів
(«97», «Народний
Малахій», «Маклена Ґраса» та ін.).
|
|
|||||
|
38
|
14.11
|
Сатирична
комедія «Мина Мазайло» — п’єса без позитивного героя. Особливості сюжету
|
|
|||||
|
39
|
14.11
|
Сатиричне
викриття бездуховності обивателів на матеріалі українізації. Мина, Мокій,
дядько Тарас, тьотя Мотя. Новаторство драматурга, його місце серед
найвизначніших драматургів-новаторів XIX—XX ст. Актуальність п'єс М.Куліша
сьогодні
|
|
|||||
|
40
|
18.11
|
Іван Кочерга. Життєвий
і творчий шлях письменника. Тематична й жанрова особливість його драматичних
творів
|
|
|||||
|
41
|
18.11
|
Драматична
поема «Свіччине весілля», її історична основа. Символічні образи світла і
свічки у п’єсі.
ТЛ: образи-символи,
драматична поема (повторення)
|
|
|||||
|
42
|
21.11
|
Утілення в
образі Івана Свічки непоборної сили українського народу в боротьбі за щастя
і волю. Образ Меланки як символу України та її тернистого шляху в історії.
Своєрідність драматургії 1. Кочерги
|
|
|||||
|
43
|
21.11
|
Контрольна робота 3 (комбінована). Творчість
Ю. Яновського, Остапа Вишні, М. Куліша, І. Кочерги
|
|
|||||
|
Українська
література за межами України
|
||||||||
|
44
|
25.11
|
Література в
Західній Україні (до 1939
р.). Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам
|
|
|||||
|
45
|
25.11
|
Богдан-Ігор Антонич. Біографічні
відомості про письменника. «Автопортрет» як поетичне кредо митця. «Вишні».
Оригінальне сприйняття ліричним героєм природи.
ТЛ: поглиблення
поняття про сюрреалізм, міфологізм, архетип, асоціативність
|
Напам'ять:
один
із віршів (на вибір)
|
|||||
|
46
|
28.11
|
«Різдво».
Майстерне поєднання в ньому язичницьких та християнських уявлень наших
предків. «Зелена Євангелія». Захоплення ліричного героя вічною красою світу
|
||||||
|
47
|
28.11
|
«Дороги».
Оптимізм ліричного героя, його віра в неминучу молодість життя, специфіка
пейзажу, символіка образів. «Пісня про незнищенність матерії». Філософські
роздуми про безсмертя, про вічність життя. Місце Б.-І. Антонича серед
визначних ліриків-новаторів світу
|
||||||
|
48
|
02.12
|
Осип Турянський. Біографічні
відомості про письменника. «Поза межами болю» - видатний твір української
модерної літератури, написаний у стилі експресіонізму.
ТЛ: поема в прозі
|
|
|||||
|
49
|
02.12
|
Історичний
матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення у поемі в
прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу
|
|
|||||
|
50
|
05.12
|
Умовність
зображення (події поза конкретним часом і простором). Образи твору.
Співзвучність твору зі світовою класикою. Місце твору у світовій антивоєнній
літературі
|
|
|||||
|
Еміграційна
Література
|
||||||||
|
51
|
05.12
|
«Празька
школа» поетів, її представники (Є. Маланюк, Ю. Дараган, Л. Мо- сендз, О.
Ольжич, О. Теліга, О. Лятуринська, О. Стефанович, Ю. Липа, Ю. Клен, Н.
Лівицька-Холодна та ін.). Продовження ними модерністських традицій
неоромантиків, неокласиків. Збірка Ю. Дарагана «Сагайдак» (1925)
як поетичний заспів «пражан»
|
|
|||||
|
52
|
09.12
|
Євген Маланюк. Життєвий
і творчий шлях поета й літературознавця. «Стилет чи стилос?..». Роль поета-патріота
в суспільному житті. Аналіз вірша «Знаю — медом сонця, ой Ладо...»
|
|
|||||
|
53
|
09.12
|
Філософські
мотиви в поезії «Істотне». Земне буття в космічному вимірі. Оригінальність
метафор і порівнянь. Туга за рідним краєм, мотиви самотності. «Під чужим небом».
Аналіз поезії «Земна мадонна». Літературознавчі праці про Т. Шевченка, 1.
Франка, Лесю Українку, М. Хвильового («Книга спостережень»)
|
|
|||||
|
54
|
12.12
|
Улас Самчук. Життєвий
і творчий шлях. Участь в організації МУРу. Публіцистика Уласа Самчука.
Проблеми формування національної свідомості у статті «Нарід чи чернь?»
|
|
|||||
|
55
|
12.12
|
Трилогія «Ост»
— зображення тривалого шляху українського народу до свого визволення.
Трилогія «Волинь» — роман-хроніка, широке епічне полотно про долю
українського селянства в першій третині XX ст. Образ Матвія Довбенка як
символ справжнього сина українського народу. Показ формування національної
самосвідомості на прикладі Володька. Роман «Юність Василя Шеремети», його автобіографічна
основа
|
|
|||||
|
56-57
|
16.12-
16.12
|
Роман «Марія»
як художній документ про селянську родину в умовах тоталітаризму. Образ
Марії, її символічний зміст та спорідненість із біблійними образами. Образи
Гната та Корнія. Знищення особистості під впливом комуністичної ідеології.
Образ Максима.
ТЛ: поглиблення поняття про роман
(роман-хроніка, епопея)
|
|
|||||
|
58-59
|
19.12
19.12
|
Контрольний письмовий твір на
одну з тем: «Новаторство
У.
Самчука-романіста», «Специфіка українського національного характеру (за
творами Уласа Самчука)»
|
|
|||||
|
60
|
23.12
|
Контрольна робота 4 (комбінована). Творчість
Б.-І. Антонича, О. Турянського, Є. Маланюка,
У. Самчука
|
|
|||||
|
Українська
література 1940—1950-х років
|
||||||||
|
61
|
23.12
|
Українська література
періоду Другої світової війни та повоєнного десятиріччя
|
|
|||||
|
62
|
26.12
|
Олександр Довженко. Життєвий
і творчий шлях. «Зачарована Десна», її автобіографічна основа, сповідальність
оповіді.
ТЛ: кіноповість,
кінодраматургія
|
|
|||||
|
63
|
26.12
|
Два ліричні герої:
малий Сашко і зріла людина. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті
|
|
|||||
|
64
|
30.12
|
Повторення вивченого
|
|
|||||
|
65
|
30.12
|
Повторення вивченого
|
|
|||||
|
ІІ семестр
|
||||||||
11 клас Профільний рівень
|
Обов'язкові
види контролю -
|
1 семестр
|
II семестр
|
|
Контрольні
роботи у формі:
|
5
|
6
|
|
· контрольного
класного твору;
·
виконання інших
завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
|
1
|
1
|
|
Уроки
розвитку мовлення (РМ)
|
2
(у + П)
|
2(у+П)
|
|
Уроки
позакласного читання (ПЧ)
|
2
|
2
|
|
Перевірка
зошитів
|
4
|
5
|
|
№
з/п
|
Да-
та
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Примітки
|
|||||
|
|
|
1
семестр
|
|
|||||
|
Українська
література 1920—1930-х років
|
||||||||
|
1
|
02.09
|
Відродження
української літератури у 1920-х
роках. Літературні організації. Літературна дискусія 1925—1928-х
років. Модерністські течії та їх значення. ТЛ: «розстріляне
відродження», авангардизм, соцреалізм
|
|
|||||
|
Поезія
|
||||||||
|
2
|
02.09
|
Потужне
ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних
катаклізмів. Павло
Тичина. Життєвий і творчий шлях
|
|
|||||
|
3
|
05.09
|
Новаторський
характер поезії П. Тичини. «Ви знаєте, як липа шелестить...», збірка «Сонячні
кларнети». «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Подивилась ясно...».
Майстерне володіння верлібром.
ТЛ: вітаїстичність
|
Напам’ять:
вірші
«Арфами, арфами...»,
«О панно
Інно...»
|
|||||
|
4
|
05.09
|
Риси
модернізмуузмалюваннітрагічноїдоліУкраїни в роки громадянської війни.
«Одчиняйте двері...», «Скорбна мати»
|
|
|||||
|
5
|
09.09
|
Художнє
осмислення автором національно-визвольного пробудження народу, радості
українського відродження в ліричній поемі «Золотий гомін». Образи-символи у
вірші «Пам’яті тридцяти».
ТЛ: новаторство, тонічний вірш, поліфонізм
поезії
|
Напам'ять:
вірш
«Пам’яті тридцяти».
|
|||||
|
б
|
09.09
|
Група
київських поетів-неокласиків (М. Зеров, М. Рильський, М. Драй-Хмара, П.
Филипович, О. Бургардт). Різногранний творчий шлях Миколи
Зерова
— лідера
неокласиків. Культурологічна основа збірки «Камена»
|
|
|||||
|
7
|
12.09
|
Мотиви
мимовільного пророцтва, передчуття неминучої смерті. «Чистий четвер». «Київ —
традиція». Філософічність, афористичність його сонетів. Мотиви пошуків
душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, спо- відальність.
ТЛ: філософічність, сонет
|
|
|||||
|
8
|
12.09
|
Максим Рильський. Життєвий
і творчий шлях. Рання творчість. Майстерне змалювання настроїв і почуттів
ліричного героя. «Яблука доспіли, яблука червоні...». Вірш «Коли усе в тумані
життєвому...» як естетичне кредо митця, гімн вічному мистецтву, нетлінності
його витворів
|
Напам’ять: вірш «Пам’яті тридцяти»
|
|||||
|
9
|
16.09
|
Філософічна
сповідальність пейзажної лірики поета. «Запахла осінь в'ялим тютюном...».
Життєствердний пафосузмалюванні природи в образах поезії «Молюсь і вірю.
Вітер грає...». Вітаїстичність настрою, життєлюбство, оптимізм ліричного
героя. «Солодкий світ!»
|
|
|||||
|
10
|
16.09
|
«Троянди й
виноград». Рідна мова — духовне багатство людини. «Мова». Мотиви пошуків
душевної рівноваги, краси в житті
|
|
|||||
|
12
|
19.09
|
Євген Плужник. Життєвий
і творчий шлях. Вірш «Для вас, історики майбутні» — зразок громадянської
лірики поета, вираження свого ставлення до світу. Захоплення красою
навколишнього світу і біль з приводу відсутності душевної гармонії. «Вчись у
природи творчого спокою
|
Напам’ять:
один
із віршів (на вибір)
|
|||||
|
13
|
19.09
|
Космічні
мотиви в поезії, усвідомлення себе часткою космосу. «Ніч... а човен — як
срібний птахі..». Інтимна лірика поета. «Річний пісок слідок ноги твоєї».
Поема «Галілей» — унікальне явище в літературі 20-х
років про болісні роздуми над тогочасною дійсністю.
ТЛ: поглиблення
поняття про ліричного героя
|
|
|||||
|
14
|
24.09
|
Володимир
Свідзинський
—
один з найталановитіших представників високого модернізму, творець
міфософічної поезії. Асоціативні образи- символи у збірці «Вересень»
|
|
|||||
|
15
|
24.09
|
Майстер
ліричної мініатюри. «У рідній моїй стороні...». Тісний зв'язок поезії з
фольклором, міфом, казкові мотиви. «Ти увійшла нечутно, як русалка»
|
|
|||||
|
16
|
26.09
|
Володимир Сосюра. Життєвий
і творчий шлях. Неоромантичне змалювання внутрішнього світу ліричного героя.
«Так ніхто не кохав...». Майстерне поєднання в поезії любові до Вітчизни,
рідної природи і коханої. «Білі акації будуть цвісти...», «Люблю»
|
Напам'ять:
вірш
«Так ніхто не кохав...»
|
|||||
|
17
|
26.09
|
Роздвоєність
душі поета. «Два Володьки». Поема «Розстріляне безсмертя». Автобіографічний
роман «Третя Рота».
ТЛ:
поглиблення поняття про художню образність (поетичний
образ)
|
|
|||||
|
18
|
30.09
|
Контрольна робота (тести). Творчість
П. Тичини, М. Зерова, М. Рильського, Є. Плужника, В. Свідзинського, В. Сосюри
|
|
|||||
|
Проза
|
||||||||
|
19
|
30.09
|
Жанрово-стильове
розмаїття українськоїпрози 1920—1930-х
років. Микола Хвильовий. Життєвий і творчий шлях «основоположника нової
української прози»
|
|
|||||
|
20
|
03.10
|
Новела «Я
(Романтика)». Проблема добра і зла в житті та в душі людини, внутрішнього роздвоєння
людини між гуманізмом і обов'язком. Символічний образ матері у творі
|
|
|||||
|
21
|
03.10
|
Розвиток мовлення . Усний
твір-характеристика персонажа новели «Я (Романтика)»
|
|
|||||
|
22
|
07.10
|
Повість «Іван
Іванович» як сатира на новий радянський побут. Майстерне розкриття психології
«вічного» обивателя. Сатиричні зображувальні засоби. Змалювання образу
сильної, вольової особистості у повісті «Сентиментальна історія». Трагічна
історія створення «Вальдшнепів»
|
|
|||||
|
23
|
07.10
|
Григорій Косинка. Життєвий
і творчий шлях письменника. Новелістична майстерність митця
|
|
|||||
|
24
|
10.10
|
«В
житах» як зразок імпресіоністичної новели. Проблематика твору. ТЛ:
поглиблення поняття про імпресіонізм
|
|
|||||
|
25
|
10.10
|
«Фавст» —
новітня інтерпретація відомого «вічного» образу Фауста із твору Й. В. Гете.
Образ Прокопа Конюшини утворі. Особливості художнього стилю Г. Косинки
|
|
|||||
|
2б
|
24.10
|
Валер'ян
Підмогильний.
Біографічні
дані про письменника — представника інтелектуально-психологічної прози.
Ранні оповідання і повісті.
ТЛ:
екзистенціалізм
|
|
|||||
|
27
|
24.10
|
Роман «Місто»
— взірець української урбаністичної прози. Проблема місто-село в
романі. Світовий мотив підкорення людиною міста, ідея самоствердження,
інтерпретована на національному ґрунті
|
|
|||||
|
28
|
28.10
|
Образ Степана
Радченка, складність і неоднозначність його характеру. Іронічний характер
змалювання.
ТЛ:
маргінальність, психологізм, іронія
|
|
|||||
|
29
|
28.10
|
Жіночі образи
у творі. Перегук твору з найкращими здобутками світової літератури
|
|
|||||
|
30
|
31.10
|
Контрольна робота 2
(тести).
Творчість
М. Хвильового, Г. Косинки, В. Підмогильного
|
|
|||||
|
31
|
31.10
|
Юрій Яновський. Життєвий і
творчий шлях письменника-романтика. Активна участь Ю. Яновського у
становленні українського кіно
|
|
|||||
|
32
|
04.11
|
Роман у
новелах «Вершники» як соцреалістичний твір. Своєрідність композиції і жанру.
Проблематика, романтичне змалювання дійсності. Новела «Подвійне коло».
Проблема розпаду роду, родини як трагедія народу.
ТЛ: роман у
новелах, художній час і простір, умовність зображення. Романтика як пафос і
романтизм, як стильова течія в літературі. Засоби романтичного зображення
|
|
|||||
|
33
|
04.11
|
Новела
«Дитинство» - ідея нетлінної вартості національних основ буття, спадковості
поколінь, духовної пам'яті. Новела «Шаланда в морі», утвердження в ній
високих загальнолюдських ідеалів кохання і вірності, відданості своєму
громадському обов'язку (Мусій Половець, Половчиха). Особливості стилю Ю.
Яновського
|
|
|||||
|
34
|
07.11
|
Остап Вишня. Життєвий
і творчий шлях одного з найвидатніших українських письменників-гумористів.
«Моя автобіографія» як оригінальний жанр, гумористична розповідь про своє
життя і літературну творчість
|
|
|||||
|
35
|
07.11
|
Гумореска
«Чухраїнці», гумористичне висміювання в ній деяких негативних рис української
ментальності. Гуморески «Як варити і їсти суп із дикої качки», «Сом».
Зображення в них комічних життєвих ситуацій, мальовничих картин природи.
Глибокий ліризм розповіді, тонка іронія. Особливості стилю письменника
|
|
|||||
|
Драматургія
|
||||||||
|
36
|
11.11
|
Українська
драматургія 1920—1930-х
років. Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський
театр ім. 1. Франка)
|
|
|||||
|
37
|
11.11
|
Микола Куліш. Життєвий
і творчий шлях драматурга-новатора, його творча співпраця з режисером
модерного українського театру Лесем Курбасом. Огляд його драматичних творів
(«97», «Народний
Малахій», «Маклена Ґраса» та ін.).
|
|
|||||
|
38
|
14.11
|
Сатирична
комедія «Мина Мазайло» — п’єса без позитивного героя. Особливості сюжету
|
|
|||||
|
39
|
14.11
|
Сатиричне
викриття бездуховності обивателів на матеріалі українізації. Мина, Мокій,
дядько Тарас, тьотя Мотя. Новаторство драматурга, його місце серед
найвизначніших драматургів-новаторів XIX—XX ст. Актуальність п'єс М.Куліша
сьогодні
|
|
|||||
|
40
|
18.11
|
Іван Кочерга. Життєвий
і творчий шлях письменника. Тематична й жанрова особливість його драматичних
творів
|
|
|||||
|
41
|
18.11
|
Драматична
поема «Свіччине весілля», її історична основа. Символічні образи світла і
свічки у п’єсі.
ТЛ: образи-символи,
драматична поема (повторення)
|
|
|||||
|
42
|
21.11
|
Утілення в
образі Івана Свічки непоборної сили українського народу в боротьбі за щастя
і волю. Образ Меланки як символу України та її тернистого шляху в історії.
Своєрідність драматургії 1. Кочерги
|
|
|||||
|
43
|
21.11
|
Контрольна робота 3 (комбінована). Творчість
Ю. Яновського, Остапа Вишні, М. Куліша, І. Кочерги
|
|
|||||
|
Українська
література за межами України
|
||||||||
|
44
|
25.11
|
Література в
Західній Україні (до 1939
р.). Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам
|
|
|||||
|
45
|
25.11
|
Богдан-Ігор Антонич. Біографічні
відомості про письменника. «Автопортрет» як поетичне кредо митця. «Вишні».
Оригінальне сприйняття ліричним героєм природи.
ТЛ: поглиблення
поняття про сюрреалізм, міфологізм, архетип, асоціативність
|
Напам'ять:
один
із віршів (на вибір)
|
|||||
|
46
|
28.11
|
«Різдво».
Майстерне поєднання в ньому язичницьких та християнських уявлень наших
предків. «Зелена Євангелія». Захоплення ліричного героя вічною красою світу
|
||||||
|
47
|
28.11
|
«Дороги».
Оптимізм ліричного героя, його віра в неминучу молодість життя, специфіка
пейзажу, символіка образів. «Пісня про незнищенність матерії». Філософські
роздуми про безсмертя, про вічність життя. Місце Б.-І. Антонича серед
визначних ліриків-новаторів світу
|
||||||
|
48
|
02.12
|
Осип Турянський. Біографічні
відомості про письменника. «Поза межами болю» - видатний твір української
модерної літератури, написаний у стилі експресіонізму.
ТЛ: поема в прозі
|
|
|||||
|
49
|
02.12
|
Історичний
матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення у поемі в
прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу
|
|
|||||
|
50
|
05.12
|
Умовність
зображення (події поза конкретним часом і простором). Образи твору.
Співзвучність твору зі світовою класикою. Місце твору у світовій антивоєнній
літературі
|
|
|||||
|
Еміграційна
Література
|
||||||||
|
51
|
05.12
|
«Празька
школа» поетів, її представники (Є. Маланюк, Ю. Дараган, Л. Мо- сендз, О.
Ольжич, О. Теліга, О. Лятуринська, О. Стефанович, Ю. Липа, Ю. Клен, Н.
Лівицька-Холодна та ін.). Продовження ними модерністських традицій
неоромантиків, неокласиків. Збірка Ю. Дарагана «Сагайдак» (1925)
як поетичний заспів «пражан»
|
|
|||||
|
52
|
09.12
|
Євген Маланюк. Життєвий
і творчий шлях поета й літературознавця. «Стилет чи стилос?..». Роль поета-патріота
в суспільному житті. Аналіз вірша «Знаю — медом сонця, ой Ладо...»
|
|
|||||
|
53
|
09.12
|
Філософські
мотиви в поезії «Істотне». Земне буття в космічному вимірі. Оригінальність
метафор і порівнянь. Туга за рідним краєм, мотиви самотності. «Під чужим небом».
Аналіз поезії «Земна мадонна». Літературознавчі праці про Т. Шевченка, 1.
Франка, Лесю Українку, М. Хвильового («Книга спостережень»)
|
|
|||||
|
54
|
12.12
|
Улас Самчук. Життєвий
і творчий шлях. Участь в організації МУРу. Публіцистика Уласа Самчука.
Проблеми формування національної свідомості у статті «Нарід чи чернь?»
|
|
|||||
|
55
|
12.12
|
Трилогія «Ост»
— зображення тривалого шляху українського народу до свого визволення.
Трилогія «Волинь» — роман-хроніка, широке епічне полотно про долю
українського селянства в першій третині XX ст. Образ Матвія Довбенка як
символ справжнього сина українського народу. Показ формування національної
самосвідомості на прикладі Володька. Роман «Юність Василя Шеремети», його автобіографічна
основа
|
|
|||||
|
56-57
|
16.12-
16.12
|
Роман «Марія»
як художній документ про селянську родину в умовах тоталітаризму. Образ
Марії, її символічний зміст та спорідненість із біблійними образами. Образи
Гната та Корнія. Знищення особистості під впливом комуністичної ідеології.
Образ Максима.
ТЛ: поглиблення поняття про роман
(роман-хроніка, епопея)
|
|
|||||
|
58-59
|
19.12
19.12
|
Контрольний письмовий твір на
одну з тем: «Новаторство
У.
Самчука-романіста», «Специфіка українського національного характеру (за
творами Уласа Самчука)»
|
|
|||||
|
60
|
23.12
|
Контрольна робота 4 (комбінована). Творчість
Б.-І. Антонича, О. Турянського, Є. Маланюка,
У. Самчука
|
|
|||||
|
Українська
література 1940—1950-х років
|
||||||||
|
61
|
23.12
|
Українська література
періоду Другої світової війни та повоєнного десятиріччя
|
|
|||||
|
62
|
26.12
|
Олександр Довженко. Життєвий
і творчий шлях. «Зачарована Десна», її автобіографічна основа, сповідальність
оповіді.
ТЛ: кіноповість,
кінодраматургія
|
|
|||||
|
63
|
26.12
|
Два ліричні герої:
малий Сашко і зріла людина. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті
|
|
|||||
|
64
|
30.12
|
Повторення вивченого
|
|
|||||
|
65
|
30.12
|
Повторення вивченого
|
|
|||||
|
ІІ семестр
|
||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар