Українська література, 11 клас



 Календарне планування

11 клас Профільний рівень
(140 годин — 4 години на тиждень)

Обов'язкові види контролю -
1 семестр
II семестр
Контрольні роботи у формі:
5
6
· контрольного класного твору;
· виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
1
1
Уроки розвитку мовлення (РМ)
2 (у + П)
2(у+П)
Уроки позакласного читання (ПЧ)
2
2
Перевірка зошитів
4
5

з/п
Да-
та
Зміст навчального матеріалу
Примітки


1 семестр

Українська література 1920—1930-х років
1
02.09
Відродження української літератури у 1920-х роках. Літературні організації. Літературна дискусія 19251928-х років. Модерністські течії та їх значення. ТЛ: «розстріляне відродження», авангардизм, соцреалізм

Поезія
2
02.09
Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Життєвий і творчий шлях

3
05.09
Новаторський характер поезії П. Тичини. «Ви знаєте, як липа шелестить...», збірка «Сонячні кларнети». «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Поди­вилась ясно...». Майстерне володіння верлібром.
ТЛ: вітаїстичність
Напам’ять:
вірші «Арфами, арфами...»,
«О панно Інно...»
4
05.09
Риси модернізмуузмалюваннітрагічноїдоліУкраїни в роки громадянської війни. «Одчиняйте двері...», «Скорбна мати»

5
09.09
Художнє осмислення автором національно-визвольного пробудження народу, радості українського відродження в ліричній поемі «Золотий гомін». Образи-символи у вірші «Пам’яті тридцяти».
ТЛ: новаторство, тонічний вірш, поліфонізм поезії
Напам'ять:
вірш «Пам’яті тридцяти».
б
09.09
Група київських поетів-неокласиків (М. Зеров, М. Рильський, М. Драй-Хмара, П. Филипович, О. Бургардт). Різногранний творчий шлях Миколи Зеровалідера неокласиків. Культурологічна основа збірки «Камена»

7
12.09
Мотиви мимовільного пророцтва, передчуття неминучої смерті. «Чистий четвер». «Київ — традиція». Філософічність, афористичність його сонетів. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, спо- відальність.
ТЛ: філософічність, сонет

8
12.09
Максим Рильський. Життєвий і творчий шлях. Рання творчість. Майстерне змалювання настроїв і почуттів ліричного героя. «Яблука доспіли, яблука червоні...». Вірш «Коли усе в тумані життєвому...» як естетичне кредо митця, гімн вічному мистецтву, нетлінності його витворів
Напам’ять: вірш «Пам’яті тридця­ти»
9
16.09
Філософічна сповідальність пейзажної лірики поета. «Запахла осінь в'ялим тютюном...». Життєствердний пафосузмалюванні природи в образах поезії «Молюсь і вірю. Вітер грає...». Вітаїстичність настрою, життєлюбство, опти­мізм ліричного героя. «Солодкий світ!»

10
16.09
«Троянди й виноград». Рідна мова — духовне багатство людини. «Мова». Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті

12
19.09
Євген Плужник. Життєвий і творчий шлях. Вірш «Для вас, історики май­бутні» — зразок громадянської лірики поета, вираження свого ставлення до світу. Захоплення красою навколишнього світу і біль з приводу відсутності душевної гармонії. «Вчись у природи творчого спокою
Напам’ять:
один із віршів (на вибір)
13
19.09
Космічні мотиви в поезії, усвідомлення себе часткою космосу. «Ніч... а чо­вен — як срібний птахі..». Інтимна лірика поета. «Річний пісок слідок ноги твоєї». Поема «Галілей» — унікальне явище в літературі 20-х років про болісні роздуми над тогочасною дійсністю.
ТЛ: поглиблення поняття про ліричного героя

14
24.09
Володимир Свідзинський — один з найталановитіших представників високого модернізму, творець міфософічної поезії. Асоціативні образи- символи у збірці «Вересень»

15
24.09
Майстер ліричної мініатюри. «У рідній моїй стороні...». Тісний зв'язок поезії з фольклором, міфом, казкові мотиви. «Ти увійшла нечутно, як русалка»

16
26.09
Володимир Сосюра. Життєвий і творчий шлях. Неоромантичне змалю­вання внутрішнього світу ліричного героя. «Так ніхто не кохав...». Майстерне поєднання в поезії любові до Вітчизни, рідної природи і коханої. «Білі акації будуть цвісти...», «Люблю»
Напам'ять:
вірш «Так ніхто не кохав...»

17
26.09
Роздвоєність душі поета. «Два Володьки». Поема «Розстріляне безсмертя». Автобіографічний роман «Третя Рота».
ТЛ: поглиблення поняття про художню образність (поетичний образ)


18
30.09
Контрольна робота  (тести). Творчість П. Тичини, М. Зерова, М. Рильського, Є. Плужника, В. Свідзинського, В. Сосюри


Проза

19
30.09
Жанрово-стильове розмаїття українськоїпрози 19201930-х років. Микола Хвильовий. Життєвий і творчий шлях «основоположника нової української прози»


20
03.10
Новела «Я (Романтика)». Проблема добра і зла в житті та в душі людини, внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов'язком. Символіч­ний образ матері у творі


21
03.10
Розвиток мовлення . Усний твір-характеристика персонажа новели «Я (Романтика)»


22
07.10
Повість «Іван Іванович» як сатира на новий радянський побут. Майстерне розкриття психології «вічного» обивателя. Сатиричні зображувальні засоби. Змалювання образу сильної, вольової особистості у повісті «Сентименталь­на історія». Трагічна історія створення «Вальдшнепів»


23
07.10
Григорій Косинка. Життєвий і творчий шлях письменника. Новелістична майстерність митця


24
10.10
«В житах» як зразок імпресіоністичної новели. Проблематика твору. ТЛ: поглиблення поняття про імпресіонізм


25
10.10
«Фавст» — новітня інтерпретація відомого «вічного» образу Фауста із твору Й. В. Гете. Образ Прокопа Конюшини утворі. Особливості художнього стилю Г. Косинки


24.10
Валер'ян Підмогильний. Біографічні дані про письменника — представ­ника інтелектуально-психологічної прози. Ранні оповідання і повісті.
ТЛ: екзистенціалізм


27
24.10
Роман «Місто» — взірець української урбаністичної прози. Проблема місто-село в романі. Світовий мотив підкорення людиною міста, ідея само­ствердження, інтерпретована на національному ґрунті


28
28.10
Образ Степана Радченка, складність і неоднозначність його характеру. Іронічний характер змалювання.
ТЛ: маргінальність, психологізм, іронія


29
28.10
Жіночі образи у творі. Перегук твору з найкращими здобутками світової літератури


30
31.10
Контрольна робота 2 (тести). Творчість М. Хвильового, Г. Косинки, В. Підмогильного


31
31.10
Юрій Яновський. Життєвий і творчий шлях письменника-романтика. Активна участь Ю. Яновського у становленні українського кіно


32
04.11
Роман у новелах «Вершники» як соцреалістичний твір. Своєрідність ком­позиції і жанру. Проблематика, романтичне змалювання дійсності. Новела «Подвійне коло». Проблема розпаду роду, родини як трагедія народу.
ТЛ: роман у новелах, художній час і простір, умовність зображення. Романтика як пафос і романтизм, як стильова течія в літературі. Засоби романтичного зображення


33
04.11
Новела «Дитинство» - ідея нетлінної вартості національних основ бут­тя, спадковості поколінь, духовної пам'яті. Новела «Шаланда в морі», утвердження в ній високих загальнолюдських ідеалів кохання і вірності, відданості своєму громадському обов'язку (Мусій Половець, Половчиха). Особливості стилю Ю. Яновського


34
07.11
Остап Вишня. Життєвий і творчий шлях одного з найвидатніших україн­ських письменників-гумористів. «Моя автобіографія» як оригінальний жанр, гумористична розповідь про своє життя і літературну творчість


35
07.11
Гумореска «Чухраїнці», гумористичне висміювання в ній деяких негативних рис української ментальності. Гуморески «Як варити і їсти суп із дикої качки», «Сом». Зображення в них комічних життєвих ситуацій, мальовничих кар­тин природи. Глибокий ліризм розповіді, тонка іронія. Особливості стилю письменника


 Драматургія

36
11.11
Українська драматургія 19201930-х років. Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. 1. Франка)


37
11.11
Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях драматурга-новатора, його твор­ча співпраця з режисером модерного українського театру Лесем Курбасом. Огляд його драматичних творів («97», «Народний Малахій», «Маклена Ґраса» та ін.).


38
14.11
Сатирична комедія «Мина Мазайло» — п’єса без позитивного героя. Осо­бливості сюжету


39
14.11
Сатиричне викриття бездуховності обивателів на матеріалі українізації. Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя. Новаторство драматурга, його місце серед найвизначніших драматургів-новаторів XIX—XX ст. Актуальність п'єс М.Куліша сьогодні


40
18.11
Іван Кочерга. Життєвий і творчий шлях письменника. Тематична й жанрова особливість його драматичних творів


41
18.11
Драматична поема «Свіччине весілля», її історична основа. Символічні образи світла і свічки у п’єсі.
ТЛ: образи-символи, драматична поема (повторення)


42
21.11
Утілення в образі Івана Свічки непоборної сили українського народу в бо­ротьбі за щастя і волю. Образ Меланки як символу України та її тернистого шляху в історії. Своєрідність драматургії 1. Кочерги


43
21.11
Контрольна робота 3 (комбінована). Творчість Ю. Яновського, Остапа Вишні, М. Куліша, І. Кочерги


Українська література за межами України

44
25.11
Література в Західній Україні (до 1939 р.). Автономність, відкритість зарубіж­ним традиціям і новітнім процесам


45
25.11
Богдан-Ігор Антонич. Біографічні відомості про письменника. «Автопор­трет» як поетичне кредо митця. «Вишні». Оригінальне сприйняття ліричним героєм природи.
ТЛ: поглиблення поняття про сюрреалізм, міфологізм, архетип, асоціативність
Напам'ять:
один із віршів (на вибір)

46
28.11
«Різдво». Майстерне поєднання в ньому язичницьких та християнських уявлень наших предків. «Зелена Євангелія». Захоплення ліричного героя вічною красою світу

47
28.11
«Дороги». Оптимізм ліричного героя, його віра в неминучу молодість життя, специфіка пейзажу, символіка образів. «Пісня про незнищенність матерії». Філософські роздуми про безсмертя, про вічність життя. Місце Б.-І. Антонича серед визначних ліриків-новаторів світу

48
02.12
Осип Турянський. Біографічні відомості про письменника. «Поза межами болю» - видатний твір української модерної літератури, написаний у стилі експресіонізму.
ТЛ: поема в прозі


49
02.12
Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагаль­нення у поемі в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу


50
05.12
Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). Образи твору. Співзвучність твору зі світовою класикою. Місце твору у світовій антивоєнній літературі


Еміграційна Література

51
05.12
«Празька школа» поетів, її представники (Є. Маланюк, Ю. Дараган, Л. Мо- сендз, О. Ольжич, О. Теліга, О. Лятуринська, О. Стефанович, Ю. Липа, Ю. Клен, Н. Лівицька-Холодна та ін.). Продовження ними модерністських традицій неоромантиків, неокласиків. Збірка Ю. Дарагана «Сагайдак» (1925) як поетичний заспів «пражан»


52
09.12
Євген Маланюк. Життєвий і творчий шлях поета й літературознавця. «Стилет чи стилос?..». Роль поета-патріота в суспільному житті. Аналіз вірша «Знаю — медом сонця, ой Ладо...»


53
09.12
Філософські мотиви в поезії «Істотне». Земне буття в космічному вимірі. Оригінальність метафор і порівнянь. Туга за рідним краєм, мотиви самот­ності. «Під чужим небом». Аналіз поезії «Земна мадонна». Літературознавчі праці про Т. Шевченка, 1. Франка, Лесю Українку, М. Хвильового («Книга спостережень»)


54
12.12
Улас Самчук. Життєвий і творчий шлях. Участь в організації МУРу. Публі­цистика Уласа Самчука. Проблеми формування національної свідомості у статті «Нарід чи чернь?»


55
12.12
Трилогія «Ост» — зображення тривалого шляху українського народу до свого визволення. Трилогія «Волинь» — роман-хроніка, широке епічне полотно про долю українського селянства в першій третині XX ст. Образ Матвія Довбенка як символ справжнього сина українського народу. Показ формування національної самосвідомості на прикладі Володька. Роман «Юність Василя Шеремети», його автобіографічна основа


56-57
16.12-
16.12
Роман «Марія» як художній документ про селянську родину в умовах тота­літаризму. Образ Марії, її символічний зміст та спорідненість із біблійними образами. Образи Гната та Корнія. Знищення особистості під впливом комуністичної ідеології. Образ Максима.
ТЛ: поглиблення поняття про роман (роман-хроніка, епопея)


58-59
19.12
19.12
Контрольний письмовий твір на одну з тем: «Новаторство
У. Самчука-романіста», «Специфіка українського національного характеру (за творами Уласа Самчука)»


60
23.12
Контрольна робота 4 (комбінована). Творчість
 Б.-І. Антонича, О. Турянського, Є. Маланюка, У. Самчука


Українська література 1940—1950-х років

61
23.12
Українська література періоду Другої світової війни та повоєнного десяти­річчя


62
26.12
Олександр Довженко. Життєвий і творчий шлях. «Зачарована Десна», її автобіографічна основа, сповідальність оповіді.
ТЛ: кіноповість, кінодраматургія


63
26.12
Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті


64
30.12
Повторення вивченого


65
30.12
Повторення вивченого


ІІ семестр



11 клас Профільний рівень
(140 годин — 4 години на тиждень)

Обов'язкові види контролю -
1 семестр
II семестр
Контрольні роботи у формі:
5
6
· контрольного класного твору;
· виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
1
1
Уроки розвитку мовлення (РМ)
2 (у + П)
2(у+П)
Уроки позакласного читання (ПЧ)
2
2
Перевірка зошитів
4
5

з/п
Да-
та
Зміст навчального матеріалу
Примітки


1 семестр

Українська література 1920—1930-х років
1
02.09
Відродження української літератури у 1920-х роках. Літературні організації. Літературна дискусія 19251928-х років. Модерністські течії та їх значення. ТЛ: «розстріляне відродження», авангардизм, соцреалізм

Поезія
2
02.09
Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Життєвий і творчий шлях

3
05.09
Новаторський характер поезії П. Тичини. «Ви знаєте, як липа шелестить...», збірка «Сонячні кларнети». «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Поди­вилась ясно...». Майстерне володіння верлібром.
ТЛ: вітаїстичність
Напам’ять:
вірші «Арфами, арфами...»,
«О панно Інно...»
4
05.09
Риси модернізмуузмалюваннітрагічноїдоліУкраїни в роки громадянської війни. «Одчиняйте двері...», «Скорбна мати»

5
09.09
Художнє осмислення автором національно-визвольного пробудження народу, радості українського відродження в ліричній поемі «Золотий гомін». Образи-символи у вірші «Пам’яті тридцяти».
ТЛ: новаторство, тонічний вірш, поліфонізм поезії
Напам'ять:
вірш «Пам’яті тридцяти».
б
09.09
Група київських поетів-неокласиків (М. Зеров, М. Рильський, М. Драй-Хмара, П. Филипович, О. Бургардт). Різногранний творчий шлях Миколи Зеровалідера неокласиків. Культурологічна основа збірки «Камена»

7
12.09
Мотиви мимовільного пророцтва, передчуття неминучої смерті. «Чистий четвер». «Київ — традиція». Філософічність, афористичність його сонетів. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, спо- відальність.
ТЛ: філософічність, сонет

8
12.09
Максим Рильський. Життєвий і творчий шлях. Рання творчість. Майстерне змалювання настроїв і почуттів ліричного героя. «Яблука доспіли, яблука червоні...». Вірш «Коли усе в тумані життєвому...» як естетичне кредо митця, гімн вічному мистецтву, нетлінності його витворів
Напам’ять: вірш «Пам’яті тридця­ти»
9
16.09
Філософічна сповідальність пейзажної лірики поета. «Запахла осінь в'ялим тютюном...». Життєствердний пафосузмалюванні природи в образах поезії «Молюсь і вірю. Вітер грає...». Вітаїстичність настрою, життєлюбство, опти­мізм ліричного героя. «Солодкий світ!»

10
16.09
«Троянди й виноград». Рідна мова — духовне багатство людини. «Мова». Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті

12
19.09
Євген Плужник. Життєвий і творчий шлях. Вірш «Для вас, історики май­бутні» — зразок громадянської лірики поета, вираження свого ставлення до світу. Захоплення красою навколишнього світу і біль з приводу відсутності душевної гармонії. «Вчись у природи творчого спокою
Напам’ять:
один із віршів (на вибір)
13
19.09
Космічні мотиви в поезії, усвідомлення себе часткою космосу. «Ніч... а чо­вен — як срібний птахі..». Інтимна лірика поета. «Річний пісок слідок ноги твоєї». Поема «Галілей» — унікальне явище в літературі 20-х років про болісні роздуми над тогочасною дійсністю.
ТЛ: поглиблення поняття про ліричного героя

14
24.09
Володимир Свідзинський — один з найталановитіших представників високого модернізму, творець міфософічної поезії. Асоціативні образи- символи у збірці «Вересень»

15
24.09
Майстер ліричної мініатюри. «У рідній моїй стороні...». Тісний зв'язок поезії з фольклором, міфом, казкові мотиви. «Ти увійшла нечутно, як русалка»

16
26.09
Володимир Сосюра. Життєвий і творчий шлях. Неоромантичне змалю­вання внутрішнього світу ліричного героя. «Так ніхто не кохав...». Майстерне поєднання в поезії любові до Вітчизни, рідної природи і коханої. «Білі акації будуть цвісти...», «Люблю»
Напам'ять:
вірш «Так ніхто не кохав...»

17
26.09
Роздвоєність душі поета. «Два Володьки». Поема «Розстріляне безсмертя». Автобіографічний роман «Третя Рота».
ТЛ: поглиблення поняття про художню образність (поетичний образ)


18
30.09
Контрольна робота  (тести). Творчість П. Тичини, М. Зерова, М. Рильського, Є. Плужника, В. Свідзинського, В. Сосюри


Проза

19
30.09
Жанрово-стильове розмаїття українськоїпрози 19201930-х років. Микола Хвильовий. Життєвий і творчий шлях «основоположника нової української прози»


20
03.10
Новела «Я (Романтика)». Проблема добра і зла в житті та в душі людини, внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов'язком. Символіч­ний образ матері у творі


21
03.10
Розвиток мовлення . Усний твір-характеристика персонажа новели «Я (Романтика)»


22
07.10
Повість «Іван Іванович» як сатира на новий радянський побут. Майстерне розкриття психології «вічного» обивателя. Сатиричні зображувальні засоби. Змалювання образу сильної, вольової особистості у повісті «Сентименталь­на історія». Трагічна історія створення «Вальдшнепів»


23
07.10
Григорій Косинка. Життєвий і творчий шлях письменника. Новелістична майстерність митця


24
10.10
«В житах» як зразок імпресіоністичної новели. Проблематика твору. ТЛ: поглиблення поняття про імпресіонізм


25
10.10
«Фавст» — новітня інтерпретація відомого «вічного» образу Фауста із твору Й. В. Гете. Образ Прокопа Конюшини утворі. Особливості художнього стилю Г. Косинки


24.10
Валер'ян Підмогильний. Біографічні дані про письменника — представ­ника інтелектуально-психологічної прози. Ранні оповідання і повісті.
ТЛ: екзистенціалізм


27
24.10
Роман «Місто» — взірець української урбаністичної прози. Проблема місто-село в романі. Світовий мотив підкорення людиною міста, ідея само­ствердження, інтерпретована на національному ґрунті


28
28.10
Образ Степана Радченка, складність і неоднозначність його характеру. Іронічний характер змалювання.
ТЛ: маргінальність, психологізм, іронія


29
28.10
Жіночі образи у творі. Перегук твору з найкращими здобутками світової літератури


30
31.10
Контрольна робота 2 (тести). Творчість М. Хвильового, Г. Косинки, В. Підмогильного


31
31.10
Юрій Яновський. Життєвий і творчий шлях письменника-романтика. Активна участь Ю. Яновського у становленні українського кіно


32
04.11
Роман у новелах «Вершники» як соцреалістичний твір. Своєрідність ком­позиції і жанру. Проблематика, романтичне змалювання дійсності. Новела «Подвійне коло». Проблема розпаду роду, родини як трагедія народу.
ТЛ: роман у новелах, художній час і простір, умовність зображення. Романтика як пафос і романтизм, як стильова течія в літературі. Засоби романтичного зображення


33
04.11
Новела «Дитинство» - ідея нетлінної вартості національних основ бут­тя, спадковості поколінь, духовної пам'яті. Новела «Шаланда в морі», утвердження в ній високих загальнолюдських ідеалів кохання і вірності, відданості своєму громадському обов'язку (Мусій Половець, Половчиха). Особливості стилю Ю. Яновського


34
07.11
Остап Вишня. Життєвий і творчий шлях одного з найвидатніших україн­ських письменників-гумористів. «Моя автобіографія» як оригінальний жанр, гумористична розповідь про своє життя і літературну творчість


35
07.11
Гумореска «Чухраїнці», гумористичне висміювання в ній деяких негативних рис української ментальності. Гуморески «Як варити і їсти суп із дикої качки», «Сом». Зображення в них комічних життєвих ситуацій, мальовничих кар­тин природи. Глибокий ліризм розповіді, тонка іронія. Особливості стилю письменника


 Драматургія

36
11.11
Українська драматургія 19201930-х років. Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. 1. Франка)


37
11.11
Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях драматурга-новатора, його твор­ча співпраця з режисером модерного українського театру Лесем Курбасом. Огляд його драматичних творів («97», «Народний Малахій», «Маклена Ґраса» та ін.).


38
14.11
Сатирична комедія «Мина Мазайло» — п’єса без позитивного героя. Осо­бливості сюжету


39
14.11
Сатиричне викриття бездуховності обивателів на матеріалі українізації. Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя. Новаторство драматурга, його місце серед найвизначніших драматургів-новаторів XIX—XX ст. Актуальність п'єс М.Куліша сьогодні


40
18.11
Іван Кочерга. Життєвий і творчий шлях письменника. Тематична й жанрова особливість його драматичних творів


41
18.11
Драматична поема «Свіччине весілля», її історична основа. Символічні образи світла і свічки у п’єсі.
ТЛ: образи-символи, драматична поема (повторення)


42
21.11
Утілення в образі Івана Свічки непоборної сили українського народу в бо­ротьбі за щастя і волю. Образ Меланки як символу України та її тернистого шляху в історії. Своєрідність драматургії 1. Кочерги


43
21.11
Контрольна робота 3 (комбінована). Творчість Ю. Яновського, Остапа Вишні, М. Куліша, І. Кочерги


Українська література за межами України

44
25.11
Література в Західній Україні (до 1939 р.). Автономність, відкритість зарубіж­ним традиціям і новітнім процесам


45
25.11
Богдан-Ігор Антонич. Біографічні відомості про письменника. «Автопор­трет» як поетичне кредо митця. «Вишні». Оригінальне сприйняття ліричним героєм природи.
ТЛ: поглиблення поняття про сюрреалізм, міфологізм, архетип, асоціативність
Напам'ять:
один із віршів (на вибір)

46
28.11
«Різдво». Майстерне поєднання в ньому язичницьких та християнських уявлень наших предків. «Зелена Євангелія». Захоплення ліричного героя вічною красою світу

47
28.11
«Дороги». Оптимізм ліричного героя, його віра в неминучу молодість життя, специфіка пейзажу, символіка образів. «Пісня про незнищенність матерії». Філософські роздуми про безсмертя, про вічність життя. Місце Б.-І. Антонича серед визначних ліриків-новаторів світу

48
02.12
Осип Турянський. Біографічні відомості про письменника. «Поза межами болю» - видатний твір української модерної літератури, написаний у стилі експресіонізму.
ТЛ: поема в прозі


49
02.12
Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагаль­нення у поемі в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу


50
05.12
Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). Образи твору. Співзвучність твору зі світовою класикою. Місце твору у світовій антивоєнній літературі


Еміграційна Література

51
05.12
«Празька школа» поетів, її представники (Є. Маланюк, Ю. Дараган, Л. Мо- сендз, О. Ольжич, О. Теліга, О. Лятуринська, О. Стефанович, Ю. Липа, Ю. Клен, Н. Лівицька-Холодна та ін.). Продовження ними модерністських традицій неоромантиків, неокласиків. Збірка Ю. Дарагана «Сагайдак» (1925) як поетичний заспів «пражан»


52
09.12
Євген Маланюк. Життєвий і творчий шлях поета й літературознавця. «Стилет чи стилос?..». Роль поета-патріота в суспільному житті. Аналіз вірша «Знаю — медом сонця, ой Ладо...»


53
09.12
Філософські мотиви в поезії «Істотне». Земне буття в космічному вимірі. Оригінальність метафор і порівнянь. Туга за рідним краєм, мотиви самот­ності. «Під чужим небом». Аналіз поезії «Земна мадонна». Літературознавчі праці про Т. Шевченка, 1. Франка, Лесю Українку, М. Хвильового («Книга спостережень»)


54
12.12
Улас Самчук. Життєвий і творчий шлях. Участь в організації МУРу. Публі­цистика Уласа Самчука. Проблеми формування національної свідомості у статті «Нарід чи чернь?»


55
12.12
Трилогія «Ост» — зображення тривалого шляху українського народу до свого визволення. Трилогія «Волинь» — роман-хроніка, широке епічне полотно про долю українського селянства в першій третині XX ст. Образ Матвія Довбенка як символ справжнього сина українського народу. Показ формування національної самосвідомості на прикладі Володька. Роман «Юність Василя Шеремети», його автобіографічна основа


56-57
16.12-
16.12
Роман «Марія» як художній документ про селянську родину в умовах тота­літаризму. Образ Марії, її символічний зміст та спорідненість із біблійними образами. Образи Гната та Корнія. Знищення особистості під впливом комуністичної ідеології. Образ Максима.
ТЛ: поглиблення поняття про роман (роман-хроніка, епопея)


58-59
19.12
19.12
Контрольний письмовий твір на одну з тем: «Новаторство
У. Самчука-романіста», «Специфіка українського національного характеру (за творами Уласа Самчука)»


60
23.12
Контрольна робота 4 (комбінована). Творчість
 Б.-І. Антонича, О. Турянського, Є. Маланюка, У. Самчука


Українська література 1940—1950-х років

61
23.12
Українська література періоду Другої світової війни та повоєнного десяти­річчя


62
26.12
Олександр Довженко. Життєвий і творчий шлях. «Зачарована Десна», її автобіографічна основа, сповідальність оповіді.
ТЛ: кіноповість, кінодраматургія


63
26.12
Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті


64
30.12
Повторення вивченого


65
30.12
Повторення вивченого


ІІ семестр

Немає коментарів:

Дописати коментар